8 Kasım 2009 Pazar



bak işte böyle hayat.. sen o kadar milyon dolarlar harca.. bi ton reklam yap.. bilgisayar efektleri kullan ama film fos çıksın.. ama az bi bütçeyle..saçma sapan efektlerle.. nerdeyse sessiz sinema denecek kadar az diyalog ve müzikle bu kadar güzel bi film ortaya çıksın.. bayıldım.. BAYILDIMM...
ayrıca benim kadar film experi diye geçinen bi adama böyle güzel bi film hediye ettiği için de KATE'e teşekkürü bi borç bilirim. borcumu da öderim.. teşekkür ederim.. öperim.. yalarım...

- tamam lan bi film için ne çok yalaklık yaptın !!!
- ee seviyorum abi...
- kimi ?.. filmi mi ???
- .........
- tamam tamam anladık ;) ama böyle olmaz.. biraz cool olman gerek..
- yok yok.. ben anladım ki cool olamıyorum ben.. bıraktım o işleri.. olduğum gibi olmak istiyorum hep..
- e peki madem..
- hayırdır kızmıyosun bu günlerde bana..
- bugün keyfim yerinde.. hadi zorlama şansını sende..
- tamam abi teşekür ederim.. seni de yalarım.. öperim..
- lan !...
- tamam tamam ölme sakın.. hayat güzel..

1 yorum:

kate dedi ki...

bakmam mı :) baktım tabi ki:)